آگهی دعوت مجمع عمومی عادی سالیانه 1403

نوشته شده توسط: uetse دسته بندی: اخبار اتحادیه برچسب ها: , نظرات: 0

آگهی دعوت مجمع عمومی عادی سالیانه 1403

مجمع عمومی سالیانه اتحادیه 9 آبان ماه 1403 ساعت 16:30 در محل اتاق بازرگانی مشهد سالن جلسات طبقه سوم

مجمع عمومی عادی سالیانه اتحادیه صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی در تاریخ 1403/08/09 ساعت 16:30 در محل سالن جلسات ساختمان مرکزی اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی خراسان رضوی به نشانی : مشهد ، خیابان امام خمینی (ره) جنب باغ ملی برگزار می گردد.

نظر به اینکه آن مجموعه معظم کارت بازرگانی معتبر و همچنین عضویت فعال اتحادیه دارا می باشد ، خواهشمند است صاحب کارت عضویت اتاق ، شخصیت حقوقی ( مدیرعامل شرکت و یا نماینده شرکت با نامه رسمی ) و شخصیت حقیقی رأس در ساعت مقرر در مجمع عمومی عادی سالیانه با دستورکار پیوست حضور بهم رسانند.  

  • در صورتی که امکان حضور مدیریت عامل شرکت حقوقی یا اشخاص حقیقی نیست لطفا فرمت نامه را دریافت و در سربرگ و با مهر شرکت همراه فرد معرفی شده در روز مجمع ارائه گردد.
  • در صورتی که امکان حضور مستقیم ( اشخاص حقوقی ) یا معرفی نماینده ندارید ، می­توانید با هماهنگی دبیرخانه اتحادیه، فردی از سوی اتحادیه به نمایندگی شما در جلسه حضور یابد .
  • گزارش عملکرد اتحادیه و گزارش مالی خزانه دار جهت رویت و بررسی در کانال اتحادیه و همچنین جلسه موجود می باشد .
  • اعضای محترمی که تمایل به نامزدی ( کاندیداتوری ) بعنوان عضو هیئت مدیره و بازرس را دارند لطفا مراتب آمادگی خویش را حداکثر تا تاریخ 1403/08/03 بصورت کتبی به دبیرخانه این اتحادیه سرکار خانم ناصری ( به شماره 09022520032 ) اعلام فرمایند .
  • جهت نامزدی در انتخابات ، عدم بدهی مالیاتی و تامین اجتماعی مجموعه الزامی می باشد .

بدون شک ماهیت و اهداف اتحادیه با حضور پررنگ شما عملی خواهد شد و اهداف ما برای ساخت بستری مطمئن و موفق در حوزه صادرات خدمات فنی و مهندسی محقق می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Are You Looking for

Experienced Attorneys?

Get a free initial consultation right now