خط تماس

09022520032

دفتر مرکزی

مشهد- خیابان صارمی - نبش صارمی 14

کمیته امور بازاریابی

با توجه به تغییر رویکرد کارفرمایان داخلی و خارجی از موضوع صرفا مناقصات به روش های از جمله مشارکت ، boot ، epcf و …. شرکت های فنی و مهندسی در حوزه های مختلف نیازمند درک نگرش بازاریابی ، مشارکت و همچنین ایجاد زنجیره ارزش و زنجیره تامین دارند ، شرکتهای فنی و مهندسی معمولا بخش بازاریابی بخصوص بازاریابی بین المللی نداشته و صرفا براساس فراخوان ها و مناقصات اقدام به حضور در پروژه های می نماید . 

اما موضوع بازاریابی بین المللی از دیدگاه لابی گری ، ارتباطات دولتی و بین المللی و همچنین برندینگ بین المللی می تواند بسترهای اجرایی و مستمری را جهت حضور موفق در بازارهای بین المللی ، امکان تسلط بر روند مذاکره و مدیریت ریسک ها در مسیر اخذ یا اجرا پروژه نماید . 

اتحادیه صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی در نظر دارد با نگرش بازاریابی بین المللی در شرکتهای فنی و مهندسی ضمن همکاری با مشاورین و شبکه های ارتباطی و مهندسی ایرانی و بین المللی ازجمله شرکتهای مدیریت صادرات اقدامات موثری را در جهت حفظ و توسعه منافع اعضا، ، پروژه یابی و ایجاد کنسرسیوم های بازاریابی بردارد . 

ماموریت کمیته امور بازاریابی